Pages

Friday, 27 February 2015

Laporan Temuduga J&J Bakery

Temuduga J&J Bakery ( Bahagian Pemasaran)

1.     J&J Bakery menggunakan beberapa cara untuk memasarkan produk :

a.       Cara promosi :

                                                              i.      Membuat banner
                                                            ii.      Mempunyai agen-agen

b.      Strategi pemasaran :

                                                              i.      Membuat penghantaran dari kedai ke kedai
                                                            ii.      Bersaing dari segi kualiti dan kebersihan
                                                          iii.      Mempunyai banyak cawangan
                                                          iv.      Memenuhi kehendak pelanggan seperti citarasa mereka

c.       Jadual pemasaran :


                                                              i.      Setiap 8 bulan sekali akan membuat perbezaan dari segi kualiti dan harga dengan kedai-kedai lain


Bersama Pengurus J&J Bakery
(Muhammad Jufri Ting Abdullah)


report by: Emilia Farina Binti Ismail (S19682)

0 comments:

Post a Comment